مشتری مداری
اغلب شرکت های پیشرفته، به نگرش مشتری مداری روی آورده اند و تغییراتی چون طراحی محصول، توسعه و استراتژی بازاریابی اعمال کرده اند.
ولی شرکتی که واقعاً در راستای مشتری مداری تغییر کرده باشد، همه فعالیت های خود را تغییر می دهد تا نیازهای مشتری را برآورده کند.
بیشتر بخوانید: پادکست و برنامه فکرانه دکتر احمد محمدی را از دست ندهید
دوره آموزش ویزیتوری با تکیه بر تجربه کار با تیمهای ویزیتوری 20 شرکت پخش بزرگ
مدیریت، محصولات را تعریف می کند و کارکنان وظیفه دارند که محصولات را طبق چهارچوب ها و برنامه ها تولید کنند. تمرکز شرکت های مدرن بر روی آگاه سازی کارکنان خود از نیازهای مشتریان است.
بنابراین آن ها می توانند اعمال خود را تغییر دهند یا حتی تغییرات را به مدیریت پیشنهاد دهند؛ این موضوع برای مشتریان در درازمدت مفید است.
استاد احمد محمدی
زندگیت را به دست بگیر، تلاش کن، تلاش کن؛ آنموقع است که معجزه را میبینی!
میتوانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقالههای مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دورههای آموزشی آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی قرار بگیرید.
همچنین میتوانید سایر پادکستهای برنامه فکرانه دکتر احمد محمدی را از جمله مشتری مداری ۲ – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی، اثر مرکب – برنامه فکرانه – احمد محمدی و همچنین هدف – برنامه فکرانه – احمد محمدی و مدیریت زمان – برنامه فکرانه – احمد محمدی به علاوهی استعداد – فکرانه – دکتر احمد محمدی و پادکست دیگری با عنوان رژیم ذهنی – فکرانه – احمد محمدی و بسیاری دیگر از پادکستهای برنامه فکرانه را گوش فرا دهید.
مشتری مداری در پادکست آکادمی بازار
شرکت های مشتری مدار می دانند که خواسته ها و نیازهای مشتریان همیشه درحال تغییرند. صنعت تکنولوژی به طور حتم بهترین مثال در این زمینه است.
در دهه ۱۹۹۰، مشتریان برای خانه های خود کامپیوترهای رو میزی خریداری می کردند. در اوایل دهه ۲۰۰۰، لپ تاپ ها جایگزین کامپیوترهای رومیزی و در دهه ۲۰۱۰ تبلت ها، گوشی ها وسایر وسایل هوشمند، جایگزین لپ تاپ ها شدند.
دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان
همانطور که مشاهده می کنید، نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییر است.
یک شرکت مشتری مدار، با نیازها و خواسته های مشتری تطابق پیدا می کند و سعی دارد که آن ها را در آینده پیش بینی کند. برای مثال اپل متوجه گشت که بازار تبلت بسیار گسترده است.
مشتریان، تبلت می خواهند ولی از انتخاب بازار حاضر راضی نیستند. بعد از گوش دادن به خواسته های مشتریان، اپل آی پد را معرفی نمود.
شماره تماس: 02166418084 و 02188993288
آدرس وبسایت: آکادمی بازار
آدرس: تهران ، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان نظری، کوچه فرزانه، پلاک 10، واحد 12 (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)